dinsdag 13 november 2012

siggyruil / siggyswap


De afgelopen week heb ik twee siggies ontvangen. Dames bedankt !! Jullie hebben inmiddels de siggy-adressenlijst ontvangen.
Wil je ook meedoen met deze siggyruil, waarvan ik al jaren de hostess ben, klik dan op mijn profielfoto in de linker kolom, dan vind je een mogelijkheid me te mailen.

Last week I received two siggies. Thank you very much ladies ! I have sent you the siggy addresslist.
Do you want to participate in this one on one siggyswap of which I am the hostess for many years now, please go to my profile in the left column to find a way to mail me.

8 opmerkingen:

Jeanneke zei

Mooi zijn ze, de siggies! Ik ga deze nieuwkomers met mijn siggy verwelkomen bij onze ontzettend leuke 'club', zodra ik hun adressen heb.
Fijne dag en groetjes,

Jeanneke.

Rennie zei

Leuk deze twee!

Anoniem zei

mooie siggies
Helaas is mijn lijst verloren gegaan door een defecte computer.Misschien kan jij nog een lijst naar mij opsturen.
Groetjes Ellen Kierdorff

Lida zei

Leuke siggies, mooi verzorgd! Fijne dag
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn weer leuk.

Groetjes
Ines

Chris zei

Leuk leuk leuk!

feltfree på Åsly zei

Mooie Siggies. Het blijft maar doorgaan. Geweldig

Annelies zei

@Ellen, ik heb je hem net via de mail verstuurd.